Какво представлява myOpel?

С myOpel шофирането на Opel е на едно ниво по-високо. myOpel може да облекчи полаганите от вас грижи за вашия Opel, дава индивидуални оферти, които са напълно подходящи за вашия Opel, дава ви достъп до възможностите на OpelConnect както и още много неща.
 

За кого е myOpel?

Индивидуализираните услуги, предлагани на нашите клиенти, означават че myOpel е перфектен за всеки, който шофира Opel.
 

Безплатен ли е myOpel?

Да, myOpel може да се използва безплатно от всички шофьори на Opel.
 

Какво да направя, за да имам максимална полза от myOpel?

Колкото по-добре познаваме вас и този Opel, който шофирате, толкова по-добре можем да индивидуализираме нашите услуги и съдържание точно за вас. Просто добавете вашия автомобил в акаунта myOpel, информацията за вас - в раздела Моя профил, изберете предпочитания от вас дилър с нашата програма Локатор за дилъри (локализиране на дилър) и изчакайте да се свържем с вас.
 

Къде мога да открия оферти за Opel?

Нашите оферти можете да намерите веднага след като влезете в страницата “Общ преглед”. А ако сте ни дали някаква информация за вашия автомобил и предпочитания от вас дилър за сервизно обслужване, офертите, които ще видите са специално за вас и вашия Opel.
 

Къде мога да се възползвам от тези оферти?

Можете да закупите предложенията от нашите оферти при всеки партньор за сервизно обслужване на Opel. В нашия Локатор за дилъри можете да откриете сервиза на Opel, който е най-близо до вас и да го запаметите във вашия профил като предпочитан за сервизно обслужване дилър. 

За какво е Напомняне за сервизно обслужване)?

Напомняне за сервизно обслужване е приложение, с което ви уведомяваме, ако предстоят задължителни за вашия автомобил проверки. След като влезете в системата, просто въведете VIN (Идентификационен номер на автомобила) на вашия Opel и ние ще ви уведомяваме, кога трябва да преминете за сервизно обслужване на автомобила.
 

Как работи Напомняне за сервизно обслужване?

Всичко, което ни е нужно, е вашият VIN (Идентификационен номер на автомобила) от документите на вашия автомобил. От него можем да разберем кога вашият Opel се нуждае от сервизно обслужване според това кога е регистриран. Ако искате да активирате услугата, добавете VIN на вашия автомобил, когато го добавяте към вашия акаунт myOpel.  Дайте ни възможност да ви се обадим, като зададете предпочитаната от вас форма на контакт в раздела Моя профил. 
 

Колко често трябва автомобилът ми да преминава през сервизно обслужване?

Интервалите на сервизно обслужване са различни за различните модели, но препоръчителните за вашия автомобил можете да намерите във вашия наръчник на потребителя. Ако и след това не сте сигурни, моля, обърнете се към дилър на Opel и там с удоволствие ще ви помогнат.
 

За какво мога да използвам онлайн заявката за сервизно обслужване (Online Service Request)?

Това онлайн приложение можете да използвате за запазване на час за сервизно обслужване при Партньор за сервизно обслужване на Opel. Освен това можете предварително да заявите от какво се нуждае вашият автомобил, така че те да имат готовност за вашето следващо посещение. Вашият Партньор за сервизно обслужване на Opel ще ви се обади веднага след като получи вашата заявка за запазване на час.
 

Как мога да си набавя нов Наръчник на потребителя?

Обадете се на дилър на Opel и помолете да ви свържат с отдела за резервни части. Те ще направят заявка за нов наръчник. Алтернативно, публикували сме подбрани наръчници на потребителя във вашия акаунт myOpel, в раздела “Owner Manual” (Наръчник на потребителя).
 

Къде мога да закупя резервни части и аксесоари, и каква е тяхната цена?

Моля, обърнете се към отдела за резервни части на който и да е дилър на Opel и те ще ви помогнат да намерите каквото търсите. За аксесоари можете да проверите и в нашия каталог за аксесоари. Връзка към каталога можете да намерите на страницата Общ преглед точно под офертите за вашия Opel.

Трябва ли да въвеждам цялата информация в моя профил?

Моля, попълнете цялата информация във вашия профил. Колкото по-добре познаваме вас и този Opel, който шофирате, толкова по-добре можем да индивидуализираме нашите услуги и съдържание точно за вас.
 

Мога ли да регистрирам повече от един автомобил?

Да, можете да регистрирате до четири автомобила в един акаунт. За да отключите всички възможности, които myOpel може да предложи, при следващото посещение при вашия дилър поискайте да се потвърди собствеността на вашия автомобил(и).
 

Как мога да сменя моите данни?

Смяна на данните можете да направите в раздела Моя Профил в падащото меню под вашето потребителско име.
 

Защо трябва да въведа VIN номер?

Ако знаем вашия VIN номер, можем да индивидуализираме нашите услуги и оферти точно за вас, тъй като чрез номера получаваме точна информация за вашия Opel. Вашият идентификационен номер на автомобила (VIN) се намира в документите за собственост на вашия автомобил. VIN можете да откриете и върху вашия автомобил, като проверите таблото, точно до предното стъкло от страната на шофьора, или като проверите вратата от страната на шофьора, точно където вратата се заключва, когато е затворена.
 

Как мога да сменя данните на моя автомобил?

Голяма част от данните може да бъде създадена от нашата база данни след като сте въвели вашия VIN (идентификационен номер на автомобил). Не е необходимо да губите време за внимателна проверка на вашите документи и въвеждане на информацията. След като въведете вашия VIN просто отидете на ‘Vehicle Details’ (подробности за автомобила), където ще намерите всички подробности за избрания от вас автомобил.

Не съм получил имейл за активиране. Как мога да вляза в системата?

Моля, проверете вашата папка за спам, където може да е попаднал вашия имейл за активиране. Ако не е там, моля, опитайте се да влезете в системата и ще ви бъдат представени няколко възможности под полетата за влизане в системата, които можете да изберете за изпращане на имейла за активиране във вашата пощенска кутия.
 

Аз съм загубил или забравил моята парола, как да получа нова?

Ако сте забравили вашата парола, можете да създадете нова като щракнете върху бутона Login (влез в системата) на Началната страница и след това изберете връзката "Forgot Password" (забравена парола).
 

Как мога да изтрия моя акаунт в myOpel?

Можете да изтриете вашия акаунт по всяко време, макар че се надяваме да не поискате да направите това. Можете да изтриете определена информация от раздела Моя профил, или да деактивирате изцяло вашия акаунт myOpel в мрежата. За да направите това, щракнете върху "Unsubscribe from myOpel Web" (премахване на абонамент към myOpel в мрежата) в раздела Моя профил и потвърдете това действие. Деактивирането на вашия акаунт няма да промени предпочитаните от вас начини за комуникация. Ако не искате да получавате обаждания или съобщения, моля, актуализирайте предпочитаните от вас начини за комуникация преди да изберете опцията “Unsubscribe from myOpel Web”.
С премахването на вашия абонамент myOpel Web, вашето приложение myOpel App и – ако е приложимо - вашия акаунт OpelConnect няма да се изтрият. За да премахнете или деактивирате вашето приложение myOpel и/или акаунт OpelConnect, моля, влезте директно в системата със същите данни за влизане и следвайте инструкциите на съответната платформа.
За да изтриете за постоянно вашия акаунт и всичките свързани с него данни, моля, изпратете по имейл заявка до:
privacyrights-opel@mpsa.com.
 

Аз бях член на предния сайт myOpel. Ще продължат ли да бъдат актуални моите данни за влизане в системата?

Да. Ние прехвърлихме вашия акаунт и данни за влизане в системата към новия сайт myOpel, така че можете да продължавате да влизате в него както нормално правите това. Може да се наложи да създадете нова парола, тъй като актуализирахме нашите правила за сигурност.
 

Какво ще стане, ако имам нов имейл адрес или вече нямам достъп до имейл акаунта, с който преди бях регистриран/а?

Ако имате нов имейл адрес или не можете да достъпите стария си имейл, но помните паролата, влезте в секцията Моят профил в падащото меню под вашето Потребителско име и сменете имейла си. Ако не можете да запомните паролата си и нямате достъп до стария си имейл адрес ще бъде необходимо да си направите нова регистрация в myOpel.

Обезопасени ли се моите данни?

Да, ние обръщаме много сериозно внимание на въпроса с поверителността на личните данни. За повече информация относно това как работим с вашите данни, моля, запознайте се с нашата политика за поверителност на личните данни.

Къде се насочват моите данни и къде се съхраняват?

Вашата информация се третира по безопасен и поверителен начин. За повече информация относно това как работим с вашите данни, моля, запознайте се с нашата политика за поверителност на личните данни.
 

Какво представлява изборът?

На практика, възможността за избор позволява по-добро обслужване и офериране от наша страна. Колкото повече знаем за вас, толкова по-добре ще можем да се грижим за вашия автомобил.
 

Как мога да избирам начин за комуникация?

Вие можете да избирате начина за маркетинг комуникация по всяко време като редактирате предпочитания начин за контакт с вас в раздела Моя профил, който можете да намерите в падащото меню точно под вашето потребителско име, и като премахнете отметката от съответната опция.
 

Как мога да сменя данни от моя профил?

Отидете в раздела Моя профил, който се намира в падащото меню точно под вашето потребителско име, и там ще видите въведените за момента ваши данни. Актуализирайте вашите данни и след това изберете 'Save' (запамети), за да ги запаметите във вашия профил.

Как мога да се свържа с вас?


ТП „Опел Саутийст Юръп ЛЛС“, бул. „Драган Цанков“ №36, София п.к. 1040.

Имейл: cac@opel.com

 

Къде мога да намеря най-близкия за мен търговски център на Opel?

Ако все още не сте избрали предпочитан дилър, моля, направете го, като следвате напомнянето в страницата Общ преглед или като щракнете върху раздела Моят дилър в разположеното в горната част меню за навигация на вашия акаунт myOpel. Там имате възможност да потърсите дилър по име, град или вашето местоположение.