Специално предложение от Opel Service във връзка с COVID-19


Много от нас останаха у дома, но всички ние знаем, че нашите автомобили може да са ни нужни, именно сега мобилността може да бъде от изключителна важност. В съответствие с обстоятелствата, Opel Service въведе различни изолиращи, ограничаващи и хигиенични (вкл. дезинфекциращи) процедури*, както по време на приемането и предаването, така и по време на работа по автомобилите.

При сегашните условия програмата на Opel myDigitalService е много удобно решение, спестяващо ви чакането за сервиз. Дори във Ваше отсъствие, повече от 30 проверки се извършват на автомобила Ви. С myDigitalService Вашият дилър ви поддържа информиран/а за състоянието на автомобила Ви и дори изпраща видео при необходимост от извършване на ремонт, което може удобно да изгледате и одобрите ремонта онлайн.

*Изброените мерки са само информативни и се прилагат от участващите сервизи на Opel. За повече детайли за конкретните услуги, предпазване, ограничаване на контактите и хигиенни мерки (вкл. дезинфекция) моля свържете се с Вашия Opel Service.